دومین همایش اقتدار "رزم آوری علوی " در مازندران برگزار شد

دومین همایش اقتدار "رزم آوری علوی " در مازندران برگزار شد

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم که عصر روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در شهرستان نکا برگزار شد، با اشاره به اینکه در همان ابتدای شکل گیری جمهوری اسلامی ایران، سقوط آمریکا سرعت گرفته است، گفت: دشمنان ما از همان ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، از بین بردن این نظام را در دستور کار خود داشتند.
وی با بیان اینکه دشمنان ما در زمان جنگ، برای از بین بردن این نظام، باهم متحد شدند، اظهار کرد: آن‌ها قصد داشتند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند که به لطف الهی موفق نشدند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: دشمنان ما یک تحلیلی دارند که آن تحلیل بسیار درست است و تحلیل آن‌ها اینگونه بوده که اگر آمریکا نتواند در سال ۲۰۲۵ به منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) مسلط شود، سقوط ایالت متحده قطعی خواهد بود.
بابایی افزود: ایالت متحده متشکل از ایالت مختلف و با زبان و فرهنگ‌های گوناگون است.
وی با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی می‌گویند تنها مانع ما برای تسلط به خاورمیانه (غرب آسیا) ایران است، گفت: آن‌ها می‌گویند ما مغز جهان و خاورمیانه قلب جهان  است.
فرماندهی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دشمن از راه‌های گوناگون برای از بین بردن این نظام نقشه‌هایی کشیده است، خاطرنشان کرد: آن‌ها با یک جنگ نظامی آمدند، موفق نشدند و بعداز آن هم با روش‌های خطرناک‌تری جنگ را در درون کشور به راه انداختند.
بابایی گفت: اصل عقیده فتنه‌ها این بود که مملکت ما به دست آمریکایی‌ها سپرده شود.
وی ادامه داد: یکی از عواملی که دشمن نتوانست در  اغتشاشات اخیر موفق شود، ایستادگی ملت ایران و جوانان مومن انقلابی در برابر آن‌ها بوده است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه طبق مصوبه دشمنان این فتنه‌ها در ایران ادامه دارد، بیان کرد: برای رهایی از فتنه‌ها در کشور  بصیرت بسیجی، شناخت درست و آگاهی مردم ضرورت دارد.
بابایی در خصوص انتخابات پیش رو چنین عنوان کرد و افزود: انقلابی بودن و انقلابی نبودن نماینده در سرنوشت کشور اثرگذار خواهد بود چراکه نقشه دشمن هم از اول انقلاب تاکنون هیچ تغییری نکرده است.
وی پایان یادآور شد: بدانیم که همه من و شما قطره‌ای در این دریای خروشان علوی و مهدوی هستم و تا زمانی که ولی فقیه داریم و گوش به فرمان او باشیم نتیجه مثبتی در این کشور خواهیم گرفت.

بیش از ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان مازندران از گردان‌های رزم سپاه کربلا هستند 
کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران در ادامه این مراسم گفت: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از بسیجیان از ۳ منطقه مازندران عضو گردان‌های رزمی سپاه کربلا هستند که شامل گردان‌های امام حسین(ع)، گروه‌های ذوالفقار، امام علی(ع)، فاتحین و بیت المقدس است.
وی هدف از برگزاری رزمایش اقتدار رزم آوران علوی در مازندران چنین عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح آمادگی جسمانی بسیجیان، ایجاد نشاط و پویایی در دل بسیجیان، ایجاد یاس و ناامیدی در دل دشمنان از اهداف اصلی این رزمایش هستند.
مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران ادامه داد: برگزاری این برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر و پاسداشت و نکوداشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بوده است.
غفارپور با اشاره به اینکه این رزمایش در ۳ منطقه استان مازندران بوده است، اظهار کرد: این رزمایش در ناحیه نوشهر در ۷ شهر و امروز در ناحیه نکا در ۷ شهر برگزار شده است.
وی ادامه داد: این رزمایش ۲۴ بهمن ماه در ۸ شهر بابل برگزار خواهد شد.
بسیجیان ما در همه زمینه هوشیارند 
مجید شعبانی فرمانده سپاه شهرستان نکا نیز در این مراسم ضمن تشکر از مدعوین با اشاره به اینکه  کسانی که چه در داخل و چه در خارج از کشور، ما را تهدید می‌کنند بدانند  بسیجیان ما هوشیار و با بصیرت هستند، تصریح کرد: امروز به چند جهت در این مراسم جمع شدیم و آمدیم لبیکی به رهبر عزیزمان بگوئیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز آمدیم با سردار دل‌ها شهید سردار حاج قاسم سلیمانی هم قسم شویم و انتقام گیرنده خون او باشیم.
فرمانده سپاه نکا بیان کرد: وعده دیگر حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است.
شعبانی با اشاره به اینکه وعده دیگر ما نیز حضور مردم در پای صندوق های رای بوده است، گفت: با حضور پرشکوه خود سر صندوق‌های رای شرکت کرده و  نماینده انقلابی خود را انتخاب کنیم.

 

اخبار مرتبط

بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد

معیار ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران استفاده از ظرفیت نخبگان است

سفر ۱۸ میلیون گردشگر به مازندران در یک ماه اخیر

0 نظر

ارسال نظر

capcha